The Beginning




Well this is my first post! Yes, I am another blogger but I have a different dream. I won’t tell you yet- time will tell. You may figure it out yourself before I tell it thanks to my posts and pictures. I wanted to start this blog back in 2010 but I’m happy that I am starting in 2013 (even though 13 is not the luckiest number). Now I know what I define style, I know what fits me best and I have permanent style icons who will always guide me in my fashion decisions. I will write this blog both in polish and English. Mostly I will write about fashion, style icons and inspirations less beauty and trends. I believe that trends do not define style only the other way around. So I hope that you and I will have a fantastic and magical journey into my crazy world! 

Otóż mĂłj pierwszy post. Tak, jestem nastÄ™pnÄ… bloggerkÄ… ale mam inny sen. Nie powiem jeszcze jaki – czas opowie. MoĹĽe sami do tego dojdziecie zanim powiem dziÄ™ki postom i zdjÄ™ciom. ChciaĹ‚am zaĹ‚oĹĽyć ten blog jeszcze w 2010 ale jestem szczęśliwa, ĹĽe zaczynam w 2013 (chociaĹĽ 13 nie jestem powszechnie uznawana za szczęśliwa). Teraz wiem co oznacza dla mnie styl, co pasuje do mnie i mam staĹ‚e ikony mody, ktĂłre zawsze pomagajÄ… mi podczas ubioru. BÄ™dÄ™ pisaĹ‚a po polsku jak po angielsku. Bardziej bÄ™dÄ™ pisaĹ‚a o modzie, ikon i inspiracje niĹĽ uroda i trendy (naprawdÄ™ nienawidzÄ™ to sĹ‚owo i rzadko bÄ™dÄ™ uĹĽywać go – obiecuje!). UwaĹĽam, ĹĽe trendy nie okreĹ›lajÄ… nasz styl tylko na odwrĂłt. WiÄ™c mam nadzieje, ĹĽe bÄ™dziemy mieli fantastycznÄ… przygodÄ™ w moim szalonym Ĺ›wiecie!

Xoxo, Claudia

P.S As you Can see I love Eloise :)
P.S Jak widać kocham Eloise :)

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. Ciekawie się zaczyna :). Daj znać jak napiszesz kolejną notkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje możliwe, że nowy post jutro więc popatrz :)

      Delete